HTML

ÚjD

2018.01.24. 17:06 :: Tobber

Romantikus, eleinte kedves, rózsák, bonbonok, pezsgő, bociszemek. Izgalmas diplomamunka, érdekes hobbik, normális életszemlélet.

Aztán beszélgetés közben feltűnt, hogy akármit mondok, meghazudtolja (bár ott sem volt, de "úgy nem történhetett"), megkérdőjelezi, bármi apróságot jól teszek-e (nem a hajadra kéne a parfümöt fújni, pedig télen oda szeretem 60 ruhában), kinevet, ha kérek valamit (igen, pattanásos leszek, ha összenyálaz, meg egyébként is, miééééért?), végül előjött némi rasszizmus és homofóbia és bár egyikben sem vagyok érintett, úgy felhúztam magamat, hogy korrekt nagybeszédet tartottam. Nem bírom a társadalmi normáktól eltérőek mit (ne) csináljanak kezdetű egybites gondolatfolyamot, nagyon nem, Judós3-ban benne volt a csírája, de hamar átbeszéltük, ez a srác már 26, talán megérthetne többet a világból (főleg, hogy sem meleget, sem zsidót nem is ismer).

Aszerint nekem, 41,8 éves vénkisasszonynak a "társadalom normái" szerint macskát kéne tartanom és b.szatla boldogtalanul, magányosan otthon kötögetnem.

F.szom.

Na jelentkezzen, aki ráismert benne apámra.

komment

süti beállítások módosítása