HTML

Átjáróház?

2018.01.01. 15:08 :: Tobber

Na jó, ma sem veszem elő a laptopot. Holnaptól ütögethetem napi nyolcban.

Két kérdés:

Sosem látott, 3x skypeoltunk spanyoltanárom kéri, hadd szálljon meg a héten nálam. Hogyan rázzam le? Ne legyen a lakásban, amíg dolgozom, ne legyen a tinder randik gátlója, meg az én nyugimé 38 nm-en, egy ággyal. Én sem kérnék ilyet idegentől!

Nagyfőnököm (aki már exfőnök pár hete) fia konkrét ajánlatot tett. Nem lenne ez nekem ciki? Apja a cégen belül maradt!

Közben az ünnepek körül minden valaha lerázott barom előkerült, ha nem válaszolok, gyerekes vagyok, ha megírom, hogy a nem továbbra is nemet jelent, már választottam, megsértődnek. Vagy a régről novemberben visszatért kérdi, mi a terv, pihenek. Akkor ő átjön hancúrozni. Ledöbbent, amikor megírtam, hogy a keksztől vagyok ma fáradt (egyébként tényleg). Azt hiszik, hogy majd megmentenek, ha felajánlják magukat? :O Ma a vizilabdás is előkerült, akivel megbeszéltük, hogy egy lesz. (Ő szvsz sikeres a nőknél, én meg bénának tartottam az ágyban. Ezekről ismét írhatnék hosszan, de Mona tud bénáékról találóan írni. Aki hollandja nagyon az én hollandomra hasonlít sok évvel ezelőttről.)

Ej, de unom.

Bocs, pms.

 

komment

süti beállítások módosítása