HTML

Egy hét

2017.11.10. 22:29 :: Tobber

Írtam egy fontossági listát a SAJÁT életem középtávú, főleg anyagi céljaival.

Lesikáltam a fiúval használt krétatáblánkat és felírom ezeket jól láthatóan.

Összepakoltam az itthagyott cuccait, mert mindenhol belebotlottam, azért a szennyeseit kimosom.

Vezetem a kiadásaimat. (Heti kaja eddig 1 400 Ft, virslin és abonetten élek. Ja meg tegnap d.u. lementem kávézni Gével, +400.)

Megvolt három pasi, aki továbblendít úgy.

Ráírtam mindenkire, akit elhanyagoltam fél évig, rokonok, régi csoporttársak, cimbik, találkozzunk. Szerveződik a táncosokkal még idén 3 bulink.

Megszereltem leszakadt fogantyúkat, fiókelőlapot ragasztottam.

A cégnél már csak 4-5 nap felhalmozódásom van, viszont szerdai határidővel. Akkor megy el a cégtől a Nagyfőnök is, utána lenne nyugisabb. Remélem, kevesebb munkám lesz. A búcsúztatóit megszerveztem, ajándékok pipa. Tőlem is kicsi. Csoportkép hétfőn.

A munkacsoport lassan learatja a babérokat, nagyon hatékonyak vagyunk.

Bent nagy szanálásban vagyok, itthon akadozik még.

Gatyába rázom magamat. Csak most már látnám azt a kis lükét.

 

komment

süti beállítások módosítása