HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Na.

2017.09.14. 13:50 :: Tobber

...és bejelentkezett még egy pasi edzeni hozzá.

Szóval lett hirtelen négy állása a balhém után egy nappal. :D

Anyuval elmentük szemüveget venni, végül a félretett keret maradt, a cégnél elszámolható egy része, a törzsvásárlói kedvezményemmel így nekem végül 15 000 Ft-omba került a Tommy Hilfiger keretű, vékonyított lencsével, karcálló, tükröződéscsökkentett, párataszító blabla két év garanciás új szemüveg.

Nagyon visszafogottat akartam. Bármilyen csillogótól azonnal cigánylány fejem lesz. És nem feketét, fekete a szemöldököm, sötét a fele hajam, a bőröm, a pihéim, a karikák a szemem alatt, van az a kor, amikor világosítani kell. A színesekre azt mondta Judós3, hogy gyereklánnyal nem izél, az ocelotszerű foltosbarnákra, hogy tanítónénis, maradt öt, amiből választottunk.

Töltik ki a papírokat, Anyu átnéz a fejem fölött: azt nézd még meg! Hát csodaszépre mutatott, kezdődött előről a próbálgatás. Három ráérős fiatal eladó is körénkgyűlt megtárgyalni, cukik voltak. :D

Belenéztünk a régi leletekbe, hat éve még -5,75 és -4,75, javul a szemem, öregkor.

A szomszédos Tchiboban egy kávé mellett megvártuk, amíg becsiszolják. Anyu előjött egy témával, mit kéne megtegyek neki, és én nemet mondtam. Aput hoznám cikis helyzetbe, meg eljátszanám a becsületemet, nem is gondolkoztam rajta. Anyu szeret manipulálni embereket, de azonnal menekülőre fogom. Persze apám sem kutya a játszmákban, sikítófrászt kapok ezektől.

Szóval nem és kész.

Judós3 elénkjött, Anyut hazadobtuk, sétáltunk az esőben (végre jól látok!!), a fiú melegszendvicset sütött nekem, cuki volt és mintha mi sem történt volna giccses-romantikáztunk.

Ma a finom kávézóban kezdtünk a kedvenc kávénkkal, hozzá csicseriborsókrémes szendviccsel, nagy kedvenc, ebédre elég is volt egy kis adag rizs önmagában, mert a Survivorban is ettől lapos a lányok hasa mert nem merek fűszereset, nehezet, zsírosat enni, illetve a hús sem esik jól mostanában. Kár, hogy a rizst meg nem szeretem.

komment

süti beállítások módosítása