HTML

Morzsák

2017.09.07. 15:41 :: Tobber

Jó, tudom, a boyfriend farmerem bővebb, csak olyan fotót nem találtam hirtelen.

---

Én úgy várom az új dél-budapesti híd terveit! Hídbuzi is vagyok, meg sokat segítene tehermentesíteni kb. a fél várost. Már a Rákóczi-híd is öröm, ezzel még többet nyernénk.

http://hvg.hu/gazdasag/20170907_Megis_megepul_a_Galvanihid#rss

A Megyeri hídnál úszkáltunk pár hete a Dunában éjszaka, annyira csodaszép kivilágítva is! Ja, már mondtam.

---

Asszem végre kezdek önérdekérvényesítősebb lenni a párkapcsolatomban. Tegnap ismét hosszan kifejtettem Judós3-nak, akivel egész este az új szakmai oldalát b.szkuráltuk, hogy pár hónapja elvesztem ebből a kapcsolatból és vagy törődünk velem is, vagy máshol keresek figyelmet.

Alapjaiban, gesztusaiban egy figyelmes, körülugrálós típus, de már baromira unom, hogy esténként vagy neki tanulunk, vagy ő beszél 0-24-ben, vagy dolgozunk a munkakeresésén, karrierindításán (nem egy irány a kettő).
Oké, hogy közben ölel, puszilgat, kávét főz nekem, de az én hobbijaim, szórakozásom, kikapcsolódásom kimaradt a képletből. És nem. A konditermet nem tartom sem kikapcsolódásnak, sem megfelelő szellemi feltöltődésnek, nyilván.

komment

süti beállítások módosítása