HTML

Morzsák

2017.09.06. 15:00 :: Tobber

Anyunak vettem a szülinapjára egy kis minisütőt, azt a klasszikus melegszendvicsest, ami mindenkinek volt 1982-ben, bádog, NDK-s levehető ajtajú. Utángyártják, párezer forint.

Merthogy ő a negyven éves ósdi készülékkel készítette minden reggel a pirítósát. Megkérdeztem, örömmel vette az újat. És elkunyeráltam tőle a régit.

Na azóta slágervacsora nálunk a melegszendvics, az a retrós fajta.

Judós3-t nem nehéz boldoggá tenni. :D

https://s5emagst.akamaized.net/products/6124/6123159/images/res_46a0510c179d2677272a5d126702ee7b_full.jpg

---

Anyukámék a Mátrában lógnak, hotel, teljes ellátás, valami kezelés apunak, uszoda Anyunak, délutánok szabadok.

Anyu felmenta netre, kinézte, hogy felbuszoznak a Kékestetőre. Hívom őket, mizu, azt mondja, épp jönnek el Egerből.

???

Hát kidobta a menetrend, hogy Egerbe előbb indul a busz, mint a Kékesre, hát oda kirándultak! :D

70+-os szüleim nem bírnak a fenekükön. Jövő hónapban Drezdába utaznak, apu az ottani egyetemen tanult, meglátogatják a régi helyeket. Javasoltam, hogy kutassá fel a régi évfolyamtársakat is, ha Anyu facebookon van, egy német nyugdíjas is nagy eséllyel, nem?

---

Judós3 szerint szuper jó az öltözködésem, mindig csinos vagyok, de nem feszengős ruhákban, amikben alig lehet járni, vagy leülni. Hát, aznap épp a fehér sneakersemben voltam, felhajtott boyfriend farmerban és oversize fehér felsőben, de ő tudja...

---

Tegnap leültem egy öregedő, kopaszodó pasi mellé a metrón, borzongva néztem, hogy mennyire nem bírnék én már egy 50 körülivel randizgatni, amikor beugrott, hogy ezzel a faszival 7-8 éve, amikor még komoly kapcsolatot kerestem, randiztam!

:O

De megöregedett!!!!

---

Csetelgettem egy tinikori exemmel, mizu a szüleinkkel, stb, megkérdezte: "Neked gyerek? Vagy nincs hozzá igazi alany?"

Férfiaknak végképp eszébe nem jut, hogy egy nő esetleg nem akar gyereket... Amikor a legutóbb erről beszélgettünk a meleg fiúkkal, hogy isten ments, hogy 0-24-ben ott legyen 1-2 gyerek és felejtős a pihenés, magánélet, akkor belépett E, hogy jó hír: jön a harmadik gyerek.

:D

Persze azért másénak nagyon örülünk, meg imádunk velük játszani, na.

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t34.0-0/p280x280/21441902_1437142143000690_1128067682_n.png?oh=a0e48d26e19c14d693fa31c644b5f484&oe=59B212DB

komment

süti beállítások módosítása