HTML

Nyaralás 2.

2017.07.14. 19:46 :: Tobber

Szuper 5 napot töltöttünk a medencés, saját strandos központi hotelben Füreden.
Mintha nem is itthon lettünk volna!
Kilátás a tóra, Tihanyra, légkondis, tiszta szoba, cuki személyzet, finom kaják!

És főleg Judós3. Egy tündér volt, bújós, előzékeny, puszilgatós cukifalat.

Első nap a másik parton(!!!) lévő Soundtól remegtek az ablakok, a többi este a több órás viharoktól. Az erkélyről csodáltuk a tó feletti felhőket, villámokat, elvarázsolt!
Nappal kánikula, víz, bikini, csoki bőr, ránkfért a pihenés.
A vízben megtanultam pár judó dobást, fél napokat végigbírkóztunk a medencében röhögve. Jó, néha hagyta magát eldobni.
A teraszról figuráztuk a kertben magamutógató jógásokat. (Többet fotózták egymást, mint jógáztak!)
Neki ez élete első barátnős nyaralása, imádta. Könny gyűlt a szemébe, hogy el kell jönni.
Az összeköltözés 3. hófordulójára koccintottunk, vittünk gyertyákat.
Nem terveztünk ennyit.
Megmasszírozott lágy zenére.
Sétáltunk, jöttünk-mentünk, találtunk sétányt különböző kavicsokkal, fával, kővel kirakva. Hát kiderült, mennyire fáj a talpam! :O
Biliárdoztunk, a gyerekek körbeálltak, nekem szurkoltak és dicsértek, régóta játszhatom (öreg vagyok, kuss!), gyakoroltam a minimális németemet, poénkodtunk velük.
Judós3 azt merte mondani, kurvára odavan értem, bárcsak korabeli lennék, gyerekünk lenne, minden. :/

Aztán jobban megfigyelte a családokat a strandon és kijelentette, hogy ő így sosem akar gyereket, homokvár, fagyiért síró, szót nem fogadó kölkök, tök béna szerinte. :D
Hát, szerintem sem egy apatípus.
Feltettem a vonatra giccses, pityergős búcsú végén, ment a haveros 5 napra, én meg haza. Itthon kisírtam magamat. Ne kérdezd!
Már közben hívott háromszor, azóta is.
Nem szeretem, ha velük bulizik, mindig kikapja vmi csaj. Na mindegy, nem zárhatom börtönbe.
És én sem vagyok szent.
Ma mostam, kondiztam két órát az edzőmmel, autót mostam, manipedi, haj, indulok cimbikkel táncolni mindjárt, telik a hétvégi naptár, hétfőn jön haza Judós3, én már dolgozom.

 

komment

süti beállítások módosítása