HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Önérdek

2017.06.01. 15:51 :: Tobber

Önérdekérvényesítős lettem. Békával levelezve fogalmazódott meg bennem.

Mindig bocshogyélek módban tartottak, de ez a pár év egyedüllét megtanított, hogy nem kell félelemből meghunyászkodni.

Párkapcsolatban.

Munkában dettó.

Ennyit akartam írni.

Meg hogy a spanyolok őrültek.

Az intézetben üldögéltem a hallban, felnézek, egy fekete alapon millió apró, szivárványszínű mopeddal dekorált ingben magyaráz egy pasas.

Feljebb nézek, ki ez az őrült.

Az igazgató.

Az órán betegségek tüneteit, gyógyításait tanuljuk, erre a tanár feldobja feladatnak: ő maga a betegség, mik a panaszok, mi a terápia rá. Hát én könnyesre röhögtem magamat az órán.

Aztán bevásároltam, hazamentem, kértem tíz perc nyugit, mert annyi volt a stressz, meg a suli tegnap, hogy zsongott a fejem, úgyhogy Judós3 ezt látta a legjobb pillanatnak, hogy átrendezze a lábasos szekrényt.

Ha már nincs csend, lehetünk a konditeremben is, szóval este 11-ig ott lógtunk.

Éjjel egykor már le is dőltünk, 6:20-kor kelés. Ma mégsem jönnek Judós3 cimbijei, majd holnap, végre van időnk takarítani, hurrá.

Álmos vagyok.

komment

süti beállítások módosítása