HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Vááá!

2017.05.05. 13:04 :: Tobber

Nem szoktam munkáról írni, de van néhány kolléga, ááá!

A HP úgy ahogy van, egy nagy kalap szar. Ez köztudott. De hogy egy másik cégünk máshol ülő kollégájának küldik a nyomtató tonerünket, mi meg hiába balhézunk náluk, árulják már el, kinek adták oda (800 ember van az épületben!), hogy az igazgatónk napok óta nem tud nyomtatni (szerződések, jogi válaszok, határidős levelek, másik cégünk nyomtatójára küldi a messzi távolba, bammeg!), két hét után kiderítették, hogy X vezetéknevű kolléga Y cégnél átvette, hisz ő a felelős. Miiii? Nyomoztunk, az ki lehet. Kollegina rátalált, hívogatja: jaaa, jött neki egy ilyen, nem is értette, úgyhogy egy hónapja elzárta a szekrényébe.

Baaazki. Miért nem szólt az asszisztensüknek, hogy ezt valaki keresni fogja? És a HP miért ekkora amatőr, szokása szerint? Ezek valami rémálom, szoftver support-ra ne is számítsunk, a múltkor a program nevét SEM ismerte a srác, amiben hibákra futottam. Kösz, a használati leírás nálam is megvan, nyilván nincs benne a válasz, ha őket hívom.

A kolléga meg egy debil, na.

Aztán kitalálták ismét, hogy majd Kolleginával mi járjunk le a recepciónkra tévedő dühös ügyfelekhez. He?

Nem szolgáltatunk a városban, ezért nincs is itt ügyfélszolgálat, nem is értünk a rendszerekhez, nem látunk bele az ügyféladatokba, nekem pl. fingom nincsen, milyen szolgáltatásainkat milyen feltételekkel áruljuk. Anno néha belefutottam egy-két büdös, fogatlan ügyfélbe, akik fél órát szidtak és még segíteni sem tudtam, csak álltam ott megalázottan. Az ügyfél nem lett elégedetlenebb, én nagyon. Nem mellesleg a munkámra sem maradt időm.

Ami egyre és egyre több. És ha napi egy órám megy csak rá két-három ügyfélre (úgy, hogy semmit nem tudok segíteni neki, úgy hogy nincs rá garancia, hogy aznap nem esik be húsz!), akkor miatta túlórázhatok ingyen, maradok le határidőről, tárgyalásról, az ebédemről, este suliról, edzésről, kaphatok idegbajt és egyszerűen alkalmatlan vagyok primitív ügyfelek ordibálásait nyugodtan lekezelni. ÉS pénzt nem kapunk ezért sem. Meg a HR-es, az IT-s, a beszerzéses és a munkavédelmes plusz feladatokért sem.

Ez van.

Erre a hátunk mögött egy kis rohadék szervezetvezető, aki egyikünknek sem felettese, bevállalta a nevünkben hivatalosan, hogy mi megyünk le Pesten ügyfelezni, ha idejön. Mindezt egy másik cég képviselőjétől tudtuk meg!!! Hát kábé mintha titeket kérne fel a MÁV, hogy ugorjatok fel a könyvelésetek/gyógyításotok/tervrajzotok mellől és tájékoztassátok az arra kószáló utast, mennyit késik a vonata. Honnan a p.csából kéne ezeket tudnom? És ha oktatásokra kellene járnom (2 hónap a betanítás, átlag ügyintézőnk 1,5 éven belül lelép!) és ezt tudnom, akkor kapok egy ügyfélszolgálatos fizetést is pluszban? Nyilván nem.

De a cég megspórol egy irodát rajtunk.

Hát kuvvajó.

Ismét elgondolkoztam, hogy keresek másik állást. Baleknak néznek. Ránksóztak egy halom HR-es feladatot, beszerzésest, IT-st, de ha elrontanak egy számlát többmillió ügyfélnél és özönleni fognak, akkor üljek lent a recepción és hallgassam, hogy miért vagyunk szemét banda? Egyébként is népellenséggé tett minket a kormány.

Szeretem a hazámat, de már gyűlölök benne élni. Kicsiben és nagyban is a gerinctelen férgek miatt szívunk.

komment

süti beállítások módosítása