HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Szívdobogás

2017.05.05. 13:15 :: Tobber

Már bőgve mentem el a cégtől este, bőgve értem a fodrászomhoz, éjjel nem bírtam aludni, majd két órát villámlott és dörgött és csak feküdtem és xarul voltam. Judós3 hozzámújt, megnyugtató szokott lenni, most pörgött az agyam, totál kiakadtam.

Nem véletlenül nem megyek ügyfélszolgálatra, évekkel ezelőtti sértések is bennem vannak, amikor megtalált 1-1 ügyfél. És az irodáinkban ott a pult, ami megvédi őket a támadástól, rángatták már meg a karomat, meg előszerettel érnek hozzám (fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj!), és ott van biztonságis, aki megvédi őket, engem senki. Nem lenne nyitvatartási időnk, hisz nem is létezünk hivatalosan, tehát ebédidőm, és munkaidő vége sem.

Meg egyáltalán. Miért kéne még ezt is nekem csinálnom?

:(

komment

süti beállítások módosítása