HTML

Kondi

2016.11.17. 15:25 :: Tobber

Nem kell elolvasni, csak kieresztem a gőzt.

Az emberek furák.

Mondjuk elég régóta letojom a véleményüket, mert a legtöbben számomra(!) végtelenül unalmas életet élnek. Éljék csak, de ne ítélkezzenek felettem, más felett. Ez nyilván a saját lelki nyomoruk.

Azt már elfogadta a környezetem, hogy olyan magánéletet élet, amilyet. Sok tudatosság és sok munka van benne, de ezt akartam és így jó.

Viszont a fogyásom most új nekik, ezért beszédtéma, kötelezően véleményezik, fikázzák. (És egyértelműen azok, akik hanyagolják önmagukat, a sportoló kolléganőknek eszébe sem jut, csak pozitívat visszajelezni.)

Gondolom, a meghízásomat is fikázták, csak azt nem a szemembe. Elhagytam magamat, évekig mindig fájtak a sérüléseim, a négy műtétem, a bénulás, a görcsök, a lassú és fájdalmas felépülések utáni gyors visszazuhanások, meg lelkileg sem voltam ezért jó passzban, sokat ettem. Amint újra- és újrakezdtem a mozgást, 100%-ban lesérültem hetekre, bármivel.

Hogy miket kapok?

Fogyni nem nehéz, CSAK kitartás kérdése. Ja, az végülis, akkor ő miért dagadt? Ezt egy kb. 100 kg-os kolléganőm mondta, amikor valaki megkérdezte, mitől fogytam ennyit.

Hogy miért súlyzózom. Mert ezt bírom. Nehéz volt elfogadni a tényt, de mozgássérült vagyok. Anyut ugyanezzel 30 éve leszázalékolták. Mert szépen lehet vele fogyni és alakot formálni. A bőrömet is így tudom feszesen tartani, ha aláépítek. Egyébként sok izom nem jön fel, ahhoz tömegnövelő étrendet kellene tartani. De főleg azért, mert bármi más kipróbált mozgástól két héten belül lesérülök, ami több hét regenerációt jelent, addig fájdalom és gyógyszerek és nincs mozgás. És baromira elegem van a sok fájdalomból!! Ha van kedvem, lemegyek futni is, de az 1-2 havonta jut eszembe. Hívtak most egy 10 km-es futóversenyre, ami teljesíthető, de semmi kedvem felkészülni. De az vicces volt, hogy nem kicsit elhízott Kollegina sürgetett, fussunk át a zebrán, a busznak ne kelljen ránk várnia, én átértem a négy sávon, ő a felezővonalnál tartott, hihi.

Hogy a súlyzózás férfiasan izmossá tesz. Engem, bármi, férfiassá? :D Nem, nem tesz azzá.

Miért nem eszem a sütikből? Egy harapás is tilos? Semennyi nem tilos. Nem szeretem a sütiket. Legutóbb kedden volt össznépi sütizés a cégnél, a sokadik ilyen kérdésnél visszaszóltam, hogy ha ők híznak, én relatíve vékonyabb leszek.

Hogy túl sokat vagyok a teremben. Olyan bő 1,5 órát, néha kettőt vagyok lent a teremben, lelkesedés és kardió függvénye. Mivel az ízületeim miatt nem végezhetem teljes intenzitással, ezért lassabb vagyok. Nem baj, legalább nem lendületből csinálok semmit.

Hogy túl keveset kardiózom. Hát, a nem kevés kex fiatal élsportolókkal (a dm pénztárosa sztem prostinak gondol), meg az örökös rohangálás, most újrakezdett tánc nekem most elég. Sosem szoktam estéket a kanapén végigtévézgetni és nem garázs-iroda-garázs az éves útvonalam (nem is autóval járok).

Hogy túl sok a zsír/olaj az étrendemben. Belefér a feta, a light sajtok, sok mag, néha a vaj. És? A szénhidrátot visszafogom, bár még így is bátran meg merek enni egy fél pizzát fehér lisztből hetente. És nem mellesleg fogyok. Már csak négy kiló hiányzik a boldogságomhoz, kilenc a teljes fogyáshoz, aztán lehet formálódni még.

Hogy mi a titok? Semmi. Mozgás és fehérjedús étkezés. Egyedül BCAA-t szedek, mert segít megtartani az izomzatot. Ezt sokan csalódással veszik tudomásul, mert valami kényelmesen bekapkodható titkos tablettában reménykednek.

Hogy nem topmodell edzőhöz járok. Életem első edzője, akinél SOHA nem fájnak a műtött ízületeim, nem görcsöl be a sérült idegnél, aki pontosan érti, mit jelent egy mozgássérültet edzeni, akinek ha jelzem, hogy ez már tényleg fáj, érti, hogy nem piti izomláz miatt sírok, hanem akaratlanul berántja a görcs a lábamat. Tegnap is szétnyúzott szabad guggolásokkal, kitörésekkel, súllyal guggolással, minimálisan sem fáj a 3x műtött térdem, de a derekam sem. Ja, és fogyok. Ez a csaj egy csoda.

Hogy edzőhöz járok. Hát, lehet otthon is csinálni, vagy teremben egyedül, mert nem egy nagy tudomány, de nagy eltökéltség kell hozzá, hogy heti 3-4-szer lemenjek mensi napokon is, fájó fejjel/gerinccel/éppami, ha nem vár ott senki. Tudom, hogy fáradtan el-ellógnék egyet.

Még mindig kövér vagyok, ez nem egy dicsekvős poszt. Jólesett kiírni magamból.

komment

süti beállítások módosítása