HTML

Blogszülinap

2016.05.17. 17:31 :: Tobber

11 éve kezdtem.

Jókat szórakozom a blogírással, gőzkieresztés.

Végiggondoltam, mi foglalkoztat mostanában.

40 éves leszek jövő héten.

Böngészem a bakancslistákat, mit kellene megtennem addig. Hegyet nem fogok mászni, Herendim már van.

Tavaly júniusban kezdtem tinderezni. Addig is a fiatal pasik találtak meg a való életben, így egyszerűbbé vált az egymásratalálás.

Elkezdtem az újhobbit és a helyén érzem magamat ott. Mindig ilyesmire vágytam, rögös volt az út.

Új nyelvet tanulok.

39,9 évesen érzem, hogy ura vagyok az életemnek. Befolyásolom, amit befolyásolhatok.

Rendezett és kerek így, a magánéletem tökéletes, a munkámat szeretem, a céges környezet idegölő, de ha egynek rosszul kell működnie, hát ez legyen az.

Szeretném kérni az univerzumot, hogy maradjon legalább ennyire jó minden, a céges stresszes-genyázós környezeten javíthatna, hogy élmény legyen a munkám. Vagy csak úgy, élmény legyen a munkám.

http://blog.inkdigitalagency.com/wp-content/uploads/2013/06/ink11th.jpg

 

komment

süti beállítások módosítása