HTML

Yolo

2015.07.10. 13:40 :: Tobber

Kollégáim idiótábbik fele miatt Kolleginával mosolyogva leléptünk, hazaugrottam hajat izélni legalább, majd romkocsmák és Válófélbenlévő, aki legyen inkább Zé, először az ő, aztán az én barátaimmal, majd én kultúrám és hűvös nyári éjjen sétálás kézenfogva kettesben végre.

Éjjel hazaérni a közvilágításmentes kerületembe, a taxisnak ki kell majd tolatni, az utcám vége még lezárva, légkábel keresztben. Világít, amíg beérek, mert a lépcsőházban sincs áram és megbeszéljük, hogy jól teszem, ha nem megyek fel elsőre egy pasi lakására. Harmadikra, de tényleg nem akartam, Zét kiraktuk útközben.

Éjszaka kiültem az erkélyre, töksötét a környék, mintha egy park közepén élnék, ragyog a sok csillag, 00:50-kor csak egy motoros fűrész hangját viszi a szél. Kertváros, ugye? ELMŰ dolgozik még éjjel is, valszeg.

Reggel nulla smink, haj kontyba, lapos sarkú, farmer és strasszos póló, vállon átvetett táska, napszemüveg és a tavaszias szélbe kilépve egy finom cigi. Elsétáltam megnézni a károkat, katasztrófa.

Ugyanitt tűzifa nagy mennyiségben átvehető.

Egyik szomszéddal átbeszéltük a helyzetet, megdicsért, hogy ilyen sötétben taxival járok haza, mert elég fiatal vagyok még ahhoz(!), hogy megtámadjanak éjszaka. Kösz.

Éjjeli műszakos hótfáradt péklánynak rinyáltam, hogy fáj a fejem (alkohol ÉS menzesz), zöldségeslánynak, hogy nem fogom fel, milyen összeget mond. Mindenki mosolyog rám, nem is vagyok vicces.

Nézem a gyönyörű negyvenes nő utcai sportcipőjét a metrón, míg célhozértünk, ki is gugliztam, 38 000 Ft, de már nem kapható.

Zé szépeket ír, és úgy érzi magát, mint egy első randis.

Gé szerint teljesen odavan értem, látszik rajta.

Szerintem is.

Nagy a harc bennem, nem akarok újra együttjárni, együttélni senkivel.

Az a tizenév is irtó sok volt, a hátam közepére nem kívánom. Nehéz, mert kedvelem. De a mostani életemet is. A szabadságomat. Az önállóságomat.

Ezért ma döntésképtelenül yolózok, a jéghideg irodában jegeskávézom munka közben, fülemben jazz-feldolgozások szólnak, mert szétrobban a fejem a sok pofázástól, egyet elhallgattatok, jön másik kettő. Utána elszaladok a mobilszolgáltatóhoz, Bé miatt a mangoba is be KELL mennem sajnos, aztán sok-sok hal, aztán alvás végre végre végre!!!

Holnap este újabb randi Zével, kettesben vacsorázva. Sok egyeztetnivalónk van, ha ebbe bele akarunk vágni…

 

komment

süti beállítások módosítása