HTML

He??

2015.02.17. 16:58 :: Tobber

Nem értem.

Tényleg totál meg vagyok hízva és lepusztulva, erre az otthagytam-a-fülbevalóm-nála exszerető a fotóimat nézi a közösségin, hogy találkozgassunk ismét. Felhívtam a figyelmét a mozgáshiány-hülye étrend miatti hízásra (valójában nincs energiám senkire), de nem izgatja, már ma találkozni akar.

Elmentem a M.A.C.-ba alapozóért. Az olyan sminkes bolt, ahol egy órát is szöszmötölnek a tanácsadók az arcon, hogy a megfelelő alapozót megtaláljuk az öregecske bőrszinemhez, a régihez túl sokat szoliztam. A lány kinyomott egy babszemnyi alapozót a tálkába, majd kb. a negyedét kente rá az egész arcomra, hogy annyira nagyon szép a bőröm, nem is kell rá ilyen mennyiségben. A bőröm. Ja. Mondjuk ezt az újfajta diétát három hete tanácsolta a gasztrósom, azóta sokkal kevesebbet görcsölök, rohangálok és fáj a hasam. És a bőröm is sokkal szebb, de azért még mindig messze áll a széptől!

Mindenki hülye.

És még Putyint sem láttuk, pedig lestük fél nap a szomszéd iroda ablakát.

komment

süti beállítások módosítása