HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Pihenős hétvége

2014.08.03. 21:17 :: Tobber

Szombati sokáig alvás.

S.k. omlós sülthús reggelire friss egzotikus kávéval.

Felkockázott dinnye, jegeskávé felváltva.

Kedvenc édességemet kifőztem.

Göris régi haverral cseteltem.

Szépültem.

Az erkélyre kucorodva cigiztem a furcsa napsütésben, miközben a katasztrófafilmbe illő távoli felhőket, esőfüggönyt csodáltam a tetőteraszon. Fölöttem villámok cikáztak a gyorsan érkező felhők között, számoltam a dörgésig eltelt időt. Hozzám csak pár csepp ért el. (http://index.hu/belfold/2014/08/02/jegeso/)

Este pityeregtem a Túl a barátságon-on. Nem mintha ismernék ilyen melegszerelmet, de szép. És szomorú H. L. halála.

Ma reggel TCsV-nél kávéval kezdés, irány a strand, addigra a nap is kisütött, a tó is meleg, végre úszhattam. Régóta elsinkófálom a doki parancsát, de semmi kedvem a nő- vagy a bőrgyógyászaton kikötni az uszoda miatt.

Próbáltam olvasni, de nehezen kezelhető közlésrohammal szembesültem.

Kedvenc étterem.

Pesten nagybevásárlás. Kizárólag olyan alapanyagokat, ételeket vettem, amiket iszonyúan szeretek és beleférnek a diétába. Semmi kísérletezés, új íz felfedezése. Most nem.

Hajmosás, körömlakk, kezdődik a biznisz.

komment

süti beállítások módosítása