HTML

HIMYM

2014.07.27. 12:48 :: Tobber

Az utolsó előtti évad vége felé annyira untam az Így jártam anyátokkalt, hogy bele sem kezdtem a finálé évbe.

Aztán amikor sokadik ember kérdezte, hogy na, mit szólsz? és néztek rám olyan fejjel, hogy valami nagyon húde, hát most gyorsan ledaráltam. Untam, szenvedtem, de tényleg.

Frappáns lezárás, érzelmes és teljes, de az utolsó három évad nem kellett volna.

Feminista oldalakon a főszereplő, Ted fikázása megy, hogy mekkora tahó, hogy neki senki nem jó, hiába fiatal, csinos, szép, okos, odaadó női vannak, ő mindig egy idióta álomkép kergetése miatt finnyázik, miközben ő egy közepesen ronda, ápolatlan, borzalmasan öltöző, hisztis és irtó unalmas alak. Jaj, de jól szórakozom a csajokon.

Itt is elvitte a prímet egy mellékszereplő, Neil Patrick Harris, aki nyíltan meleg negyvenévesként heteromacho szerepben lemos mindenkit a képernyőről és még a szerepe is brilliáns, lásd még Jóbarátok fővonulat szerelem főszereplő Rosst Chandler és Joey is.

A TBBT is kezd kifújni, Houset befejeztem (na annak is a vége, áh!), úgyhogy a setboxom hetek óta csak a Szomszédokat veszi fel. Ha nem jön új sorozat, a setboxom is felesleges.

komment

süti beállítások módosítása