HTML

10

2014.04.18. 00:43 :: Tobber

10 éves a kiskocsim, jövő keddtől ici-picit már vezethetem is.

10 éves az AIDS-szifilisz-hepa-tesztem, fogalmam sincs, miért csináltattam meg akkor, egy összeomlófélben lévő párkapcsolatban éltem, és én védekezve léptem félre, de az akkorim nem. Negatív. Egy táskám mélyéről került elő.

Arra emlékszem, mit mesélt a nővérke, hogyan játsszák ki a prostik a szűrést és nyilván az csal, akinek oka van, hajrá gumi nélkül csajozó férfiak.

Exnek ma megtaláltam a legutolsó levelét, 9 év után is felkavart, nem hittem volna.

Rájöttem a trükkre, ha Anyuval meg akarom tartani a kapcsolatot, a felesleges energiáit be kell fogjam. Ma bő nyolc órát pakoltattam ki vele szekrényeket, több zsák felesleges cuccot vitettem el vele. És a lakás még mindig fut, az aláhúzottakat el sem kezdtük!

A jobboldalon a vasárnapig elvégzendő feladataim vannak. Nem, ismerem a számok sorrendjét tízig, az a sürgősségük.

Aki nem listáz, hogy nem felejti el a dolgait? :O

20140418_002003 (3).jpg

 

 

 

 

 

(Tudok szépen is írni, csak nem látom értelmét.)

komment

süti beállítások módosítása