HTML

Pms

2014.01.19. 00:49 :: Tobber

Úgy látszik, a menzeszem megelőzte a pms-emet, ami csak így a negyedik napon jön ki. Hazaértem a családozásból a telefonomon már Cs csetje, Gé sürgetése, az imént látott rokonok emailje, Anyu két smse, két vaccap, egy viber cset, kötözködő kedvenc újságom*, és kapkodom a fejem és megválaszolok kettőt, azokra is jön a válasz azonnal és én meg csak recepteket akarok a füzetembe írni, meg elrakni a reggeli varrás maradékait, meg meglepni valakit, meg megválaszolni a hétközben felgyűlt leveleket, meg fáradt vagyok és ha már itthonmaradtam, nem akarom mások lelkét ápolgatni, csakmert jófej vagyok.

*Azokat elküldtem a fenébe. Havi 1 450 Ft-ért vásárolt újság az olvasóit degradálja egy közösségi oldalon (nem engem, másokat). Biztos megengedheti a nyomtatott sajtó ezt a nagyvonalúságot, én nem veszem őket többet.

komment

süti beállítások módosítása