HTML

Jódolgok a héten a faxságokért cserébe

2013.11.30. 18:44 :: Tobber

Nem a te fejed, a citrusprésé.

Régi lakóhelyem környékén barangoltam, mélyről felbukkanó rossz érzések, felkavaróak, ismerős ablakok, redőnyök, boltok és széttaposott kutyamocsok, féljárdányi kutyapisi, bogarak és galambszar minden utcában, undorító, hogy Újlipótváros még nem kaparta ki magát a fekáliából, bár nagyon puccosnak tartja magát. Én pár év után menekültem a koszból, bűzből.

Kicsiavilág: bár arra sétálok nem régi szomszéd, hanem egy kolléganő.

Régi A Név cukrászda még mindig kb. tízféle sütivel is tarol, elmeséltem nekik, hogy 8 év után jöttem újra megkóstolni a gesztenyésroládjukat (még mindig szuper). És már hat unokánál tartanak, cukik, ahogy mesélnek az öregek.

Arra a környékre tizenéve költöztem, egy csomó fess hetvenes szövetkabátos hölgy és úr járt az utcákon. Most egy csomó rozoga nyolcvanas. :( És a bolond kutyásnéninek mintha ugyanaz a kutyája lenne ma is, jé.

♥ Ott találkoztam hobbis bandával, meglepetésismerőssel a bejáratnál
♥ Cigizés cigi nélkül, a csapatépítő gesztus dohány nélkül is működik
♥ Dekorbolt millió csip-csup eszközzel, alapanyaggal, legújabb hobbi alapjai letéve
♥ Ki hol mikor akar szocializálódni, vagy túl sok embert ismerek, vagy minden ismerősöm szétszóródott 1-1 kerületben mára, hogy odahívjon.
♥ Cukorfalattal töltött nap (óvatosan megkérdezte, hogy mit szólnék hozzá, ha állandósítana nálam egy fogkefét, ugye az az elkötelezettség jele. Most két fogkefe lóg a butlerses kacsáimon )
♥ Ágyban egész délelőttöt végigtejeskávézgatva vele
♥ Céges szorosközösséges vacsora, ahol a gazdasági vezetőnkkel kicsit boroztunk (nem szoktam), és harsányan röhögtettünk mindenkit vittük a prímet
 A hétvégén találkoztam a Keresztfiammal, irtó édes és magabiztos (tuti csak örökbefogadták!), a tesója bújós volt hozzám, nagyon, karácsonyra megegyeztünk, hogy egyforma ruhánkban jövünk
♥ Ettem savanyúkáposztáslecsóscsirkét, amiből eddig csak a lecsót ettem meg, de ez csodafinom
♥ Nagy adag szeretetcsomaggal jöttem el onnan
♥ Eredményes és szórakoztató gyurmázás, összekacsintásokkal
♥ Náthából már csak kis köhögés és fejfájás maradt vissza
♥ Fizetésnapi kényeztetés, porosbarna körömlakk
♥ Maybelline Color Tattoo Pink-gold árnyalatban ♥ (On and on bronzban is kötelező minden hasonló bőrűnek, akinek két óra alatt befeketedik a bőre bármilyen smink alatt, csak mert ilyen)
♥ Arany és ezüst óriásbizsuk, ma le is lakkoztam átlátszó körömlakkal, ajánlom feketedés, oxidálódás ellen, allergiásoknak a bőrrel érintkező felületekre is
♥ Kedvenc harisnyáimból három új, felkészülve az idei télre (én télen szoknyás vagyok)
♥ Paleós kajákhoz alapanyagok (nem paleózom, csak finom)
♥ Update sóssüti (nem, nem diétázom, szeretem)
♥ Bioédesség (nem hiszek benne, de irtó finom)
♥ Ugyanitt csini kacsintgatós biztonsági őr fiú, ha vadászni lett volna kedvem, már pipa lenne (lásd még az új benzinkutas fiú)
♥ Drágábbik és kímélőbb szoli, szép végeredménnyel

♥ Két kötött-laza felső blézer alá, hidegebb tánchelyekhez. A drágábbikat a múltkor fájó szívvel tettem vissza, most 30%-kal leárazták, így a másikkal együtt összesen volt annyi
♥ Kivilágított karácsonyi vásár esti koncerttel, fahéjillattal és véletlenül odakavarodó ismerősökkel
♥ Adventi koszorú készítése (ami nem koszorú, nincs benne fenyőág, de lila-rózsaszín és csillog és adventi)
♥ A múltkor Béká tippje alapján vettem egy óriási retikült, méregdrágán, fél méter széles, a tornacuccom is belefér, vagy az esti kiló narancsom hazafelé, minimáldizájn és imádom, csak rövid a karom, hogy leérjek az aljára, ha kell a tárcám
♥ Kölcsönspirókönyv
♥ Új, karácsonyi csiniruhás burda
♥ Nem fájnak az izületeim ha telekajálom magam aszpirinnal ha nem mozgok, csúnya csapda
♥ Új ág nőtt TáncosE nálam tartott kétméteres diffenbachiájának tövében, egy hét alatt három levéllel
♥ TáncosO át akart hozni egy két méteres leándert, kértem, hogy inkább jövő tavaszra
♥ Kanapén tejeskávézás takaróba burkolózva, blogokat olvasgatva
♥ Befejeztem egy rusztikus sál kötését
♥ Havazott is kicsit, igen, i g e n, I G E N!!!!!!!

Ennyi jó volt a héten. Nagyjából kompenzálta az egész héten tahó HR-eseket és a bizonytalanságokat, meg apámat, aki olyan jófej mostanában, hogy a harmincas pasi(!) albérlőjüket megríkatta, meg a karácsonyi hangulatot, ami már kezdődik és az a családunkban őrület, már megy a ki nem megy kihez, ha ki nem csinál azt, hová nem megyünk, hová kötelező pedig senki nem akar, értsd minden karácsonyunk azzal telik, hogy nemszeretem dolgokat csinálunk, halálra fárasztjuk magunkat senkinemakarta kajákkal, nem adunk ajándékot de nagy kosarakkal állít be mindenki, ezért olyat kell kitalálni, ami ajándék is meg nem is és nem ér többet a másikénál és ülünk a templomban és hallgatjuk a suta megfogalmazásokat, félreértelmezett bibliát, odakacsintós jobboldali propagandát a szószékről, és úrvacsorát veszünk, pedig bűnösök vagyunk és maradunk és az egésznek Istenről, szeretetről, elfogadásról kellene szólnia LEGALÁBB karácsonykor, és nekem ennél hazugabb dolog nincs az évben, pedig hiszek Istenben, és hinnék egy tiszta vallásban, de nincs olyan.

Bocs, hosszan írok mostanában, sok energiámba kerül rövidebbre szorítkozni, és most nincs. Akinek vannak trükkjei energiaszerző technikákra, az szóljon, kérem. És nem ér azt mondani, hogy még jobban lassítsak.

komment

süti beállítások módosítása