HTML

Morzsák

2013.09.11. 00:04 :: Tobber

Hajnalban keltem, munkaelőtt világvégén tornáztam.

És a szopás:

A gyógytornászom szerint lehet, hogy elszakadt, amit odavarrtak, azért ilyen szar állapotú a térdem. :( Újabb műtét? Még egy olyan fájdalmas fél évet nem nyűglődök végig!

---

A tornán kiszúrta egy lány a futócipőmet, ő sem érti, miért nem mindenki ezzel a kimondottan futóknak kitalált cipőben kocog, miért kétszerennyibekerülő drága nikeban.

---

Péfiával este megegyeztünk fbookon, hogy ami a nyaraláson történt kettőnk között, az ott is marad. Nem beszélünk róla a minket állandóan faggató Pépárjának. Akármi is történt. Hehehe.

Aztán szüleim hazatértek, tehát minden fbook információt felfedezett Anyu, ami fel sem tűnt, új párok, jippi.

---

Azt írja a horoszkópom (biza!), hogy a hosszú és jó életet nem évekkel, hanem élményekkel és megismeréssel mérik.

Ez tök találó közhely.

---

Vettem színházjegyeket. Ez azért említendő, mert idén úgy jártam sűrűn színházba, néha heti háromszor, hogy két ügynököm, Bé és TCsV exkollegina vásárolgatta felváltva, nekem csak a naptáromban kellett helyet csinálnom hozzá. Cserébe ma belehúztam, örülök.

---

Na és akkor péntekre ÖT programot sikerült kitalálnom. Ötöt. Ebből négyre feltétlenül el akarok menni. Egyidőben lesznek.

Majd segít eldönteni, mennyibe kerülnek.

Ma estére nem várt félszázezres kiadásom akadt, így hónap végéig izgalmasan húzom ki. :S Sorban a második hónapot kalkulálom el, mi van velem?

---

Újkolléga meghívását visszautasítottam ma ebédre. Ez persze felvillanyozza, fél délután nálam lógott, hogy tudom-e, mennyire felkeltem az érdeklődését, ahogy nő ritkán szokta. Hát, én meg jól szórakozom, de ezt el is árulom neki, meg jelzem, hogy anno lett volna esélye, de elszúrta. :) Szerinte a pasik körbezsonganak és tisztában vagyok, meddig mehetek el, és ügyesen kezelem a figyelemfenntartást. :D

---

T megkért, hogy ha van jó program, gondoljak rá és hívjam. Ez a modern randizás csajokkal? Ha van program, hívhatom?

---

Aztán egy régi kolléga hazajött a Nagy Utazásról, munkaután öt órát szórakoztatott fotókkal, irtó szép helyeken járt. Aztán nyomulni kezdett, lásd még: miért nem szeretek heteró pasikkal haverkodni, vagy nyomulni kezdenek és így is, úgy is ciki a végén, vagy azt hiszik, hogy tetszenek, de nem akarnak komolyat, ezért irtó hülyén viselkednek, nehogy azt higgyem, amikor nem is akarok semmit tőlük. Gr.

A pasi aranyos, humoros, bókol, de fiatal és nem marad az országban. (És velem fiatalos életérzése van, no, ezt ki fejti meg?)

komment

süti beállítások módosítása