HTML

Nem vagyok trendi

2013.08.04. 00:03 :: Tobber

A legtöbb, környezetemben élő és önmagát (néhánynál én is őt) értelmiséginek tartó ismerősöm beszélt már nekem A tetovált lányról.

Tudják, hogy nagyjából annyira érdekel bármilyen film, mint a legtöbbünket a gyártósoron a horgászhorog hegyének szögének pontos beállítása, vagy hogy a szilikon vagy a gumi gyűrű a kényelmesebb-e a meggyűrűzött gólyáknak. Kicsit sem, na.

Tehát azt feltételeztem, ha mégis ennyien untatnak a témával, akkor biztos jobb mint gondoltam. Viasat, 3 részben leadva, első részt megnéztem, egész érdekes, bár nem művészi súlyú, de szórakoztató. Setbox sorozatfelvételre állítva, majd ha valamikor otthon leszek, megnézem a másik kettőt. A csatorna viszont a sorozat fogalmát másképp értelmezi, mert a második részt nem vette fel a kütyü.

Hát akkor nem tudom meg a végét.

Nem mondom, hogy vérző szívvel dühöngök azért.

komment

süti beállítások módosítása