HTML

Ehét

2013.06.21. 12:00 :: Tobber

Ismerős ismerőse osztrák pszichológus nagyon jó embernek tart. (Nem ismer.)

Ismerős tesója nagyon jó természetű embernek tart, aki mindenkivel megtalálja a hangot. (Pedagógus, biztosan lát sok irritáló gyereket, azért.)

Szerintem meg remek színésznő vagyok.

-

Van még a héten szépülés, tegnap fellépésnézés és színház és napon lelkizés, szerda és ma záró táncok, adtam virágot és kaptam vizet, volt repis program a csajokkal, elfelejtett gyógytorna, kárpótlásul kaptam párnát ÉS kávét ajándékba, lesz múzeum, még egy szépülés, lemondtam tanfolyami két napot és egy hétvégét, de szerzek új varróeszközöket életkönnyítésül, talán fesztivál, még mindig fel akarnak köszönteni, majd pihennék, varrnék egy két három táskát és egy ruhát, illetve egy házibuli-elgondolkozás, de nálam lenne...

komment

süti beállítások módosítása