HTML

---

2013.01.06. 20:53 :: Tobber

Végszóra állt be teljesen a hátam újra (...és végszóra érkezett meg ugyanerről unokatesóm emailje), legutóbb november közepétől szenvedtem egy hónapig, most megint fájt már pár napja, mára bemerevedett, psilni leülni is fáj.
Tornázgatok, amennyit mozdulni bír, de programot megint lemondtam, mélyhűtőbe visszatettem az alapanyagokat a sütihez, közben nem tudtam utánakapni egy lerepülő mélyfagyasztott főzeléknek, fáj a szívem, hogy szilánkosra tört a doboza, így nem eszem meg. :S És akkor leültem a földre, mert csak így bírtam feltakarítani.

Fekszem.

A megkötős cipők felejthetők megint. Meg hogy holnaptól akartam sokat sportolni, meg újra térdtornára járni. :SSS

A külvárosi világvégi néni helyett kerestem egy új gyógytornászt, a neten meggyőző a referencia és a cégem tövében van, akár munka előtt sem lenne rossz. Azért gyógytornázni derékra, hogy tudjak újra térdre.

A fenébe!!

komment

süti beállítások módosítása