HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.12.01. 19:19 :: Tobber

Innen is köszönetet mondanék annak a szőke kócos patikusfiúnak, aki nemcsak eladta nekem a Neocitránt, de melegített nekem vizet és kaptam kiskanalat is, és a gyógyszertárban elkészíthettem magamnak egy adaggal, amikor beestem hozzájuk totál szétfagyva a karácsonyi vásárban hideg szélben kollégákkal elfogyasztott puliszka után, a vidám varrótanfolyam előtt.

Aznap volt még teljes sajtóvisszhangot kapott Nagy Dolog a cégnél, annyira nagy, hogy minket felrángattak az igazgatóságra, többszázan körbeálltuk négy samesszel védett nagynemzetközi főfőfőgórénkat, hogy meghallgassuk, mennyi történt, és fogadjuk fenntartással a kétes tartalmú sajtóhíreket.

Ritkán érzem magam ekkora biztonságban, csak egy kolléga telefoncsörgése, és az én köhögésem törte meg néha a figyelmet.

Este nem mentem koncertre, mert szétköhögtem volna. :(

komment

süti beállítások módosítása