HTML

---

2012.11.28. 20:40 :: Tobber

Egyre nehezebben tűröm azokat, akik bunkón beletromfolnak a világomba. Fogadják el a döntésemet és ne kételkedjenek a szavaimban:

Pszichopatának becenevesített nyári próbálkozóm még nem tett le rólam, minden lerázás után úgy hív fel, mintha mi sem történt volna. Tök beteg a pasi egyébként is.
Aztán egyszerűen nem vettem fel egy hónapja. Legutóbb írt sms-t, hogy vissza tudom hívni éjfélig. Éééés? Nem hívtam. Aztán tovább hivogatott, no, akkor jöjjön az undorodjon meg tőlem taktika, hátha azzal lerázom. Felvettem, rákérdezett, van-e pasim, mondtam, hogy szerető persze, más nem. Itt kapkodni kezdte a levegőt és hisztiben tört ki, hogy ő nem erre kérdezett rá, és különbenis ez nem fair, igazi elvették a homokozólapátomat hisztit csapott.
Nem volt kedvem kifejtettetni vele, mi nem fair, amíg próbálkozott, nem volt szerető. A próbálkozása kb. 4 napig tartott. Hamar leráztam. Fogadunk, hogy még jelentkezni fog?

Szomi, a szomszédomnak valaha volt esélye, mert művelt, értelmes pasi, csak közben elhízott még vagy 30-40 kg-ot, és rengetegszer fejtette ki, hogy ő csak izélni akar velem. Sokszor jeleztem, hogy egy nőnek sem jön be az, hogy pasik felkínálkoznak, megdgnák, de többet nem látnak benne, újra próbálkozgatott. Egyik este kérdezte, mizu a pasikkal, elmondtam egy sportos, fiatal szeretőt. Láttam, emészti. Majd felhívott öt perc múlva, hogy azt a szerepet ő is szívesen vállalná, ezt annyiszor mondta, miért nem értem. Berágtam, úgyhogy röviden elpottyantottam, hogy szeretőnek fiatal és jótestű pasikat tartok, nincs esélye, de köszönöm a felkínálkozást. Banyek, még ezen sem sértődött meg, de remélem, békén hagy és nem molesztál tovább.

Pgy két napja azzal piszkál, hogy nem is vagyok beteg, csak nem akarok vele találkozni, amikor taknyom-nyálam egyben köhögöm ki, szétrobban a fejem a náthától és nem egy páradik randis fejem van vörös orral, bedagadt szemekkel prüszkölve, noés előtte egy órával hívtam el egy hétvégi koncertre, és még a várt színházba sem tudtam elmenni.

Egy piszkát még elbírtam, de a negyedik már kötözködés és érzelmi zsarolás, mert ő nagyon találkozni akar. Nulla empátia, hogy így talán nem tudok randizni. És nem is akarok.
És gyűlölöm a zsarolásokat.

Custom Frame

komment

süti beállítások módosítása