HTML

---

2012.10.30. 22:44 :: Tobber

A főnököm ismét 100%-ra értékelt, biztos azért, mert utána zúdítottam rá, amivel nyúzott, de nem akartam elmondani. :D

Ma vettünk színházjegyet, mert utánanyomoztunk, hol van kedvenc Hamlet-jelöltünk, erre a fb-n ismerős elsózná a jegyét ugyanerre, olcsóbb lehetett volna akár.

És néztem Terápiát, valaki feltölthetné a regisztrálós részeket, köszi. Mácsai vissza tud venni a kripliségből, mégis jó színész (bár Cipolla szerepében kiszerettem belőle, kb. 15 éve, Madách), MarosánE véleményem szerint vállalhatatlan a szép nő szerepében (mert sztem nem az), Szamosi Zsófin meg nem is tudom, meddig gondolkoztam, hogy miben láttam élőben, méghozzá idén nyár körül. Rájöttem.

Dehát én legalább rájövök, hogy láttam-e egy darabot, nem kell újranézzem, hogy kapcsoljak, hogy de tényleg!! :) Mondjuk akkor a felismerés öröme kárpótolt mindkettőnket (és Pintér Béla akárhányszor is jó). :D

komment

süti beállítások módosítása