HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.10.25. 01:17 :: Tobber

Optimista Bé:

- Tiszta hülye vagy, hát biztos beszélni akart! :)

Paranoid hajlamú Tobber:

- Banyek, Pf követett. Rendszerint vissza tudom mondani, mikor milyen autó ment előttem-mögöttem (már aminek nem csak a lámpáját látom), és végigzongorázva nem jöhetett kereszteződésből, csak mögöttem, méghozzá a jobboldali sávban és az előző lámpákat figyelembevéve már az utcánknál utánamjött, kicsit lemaradva, csak kisorolt mellőlem egy sárga punto és így mellémsorolódott. Pont abban az időben, pont arra járt? Aztán sok-sok kilométeren át épp azon a világvégi környéken vitt az útja? Kicsi az esélye.

De legalább látta, hogy sportosan vezetek. Ha mellettem ülnek az emberek, akkor nem vezetek úgy, csak saját szórakoztatásra. Na jó, egy kicsit őt is meg akartam szivatni, le is maradt néha, aztán végleg. :D

Jól van na, uncsi életemet autósüldözésekkel dobom fel.
(És a lenti 30 éves keresztneve ugyanez, arca pont az alteregója. Nem, nem vagyok összeesküvéselméletes.) (Csak) (zárójelfüggőségben) (szenvedek), (na).

komment

süti beállítások módosítása