HTML

---

2012.09.14. 20:20 :: Tobber

Az önkéntes falfestésen felbuzdulva eldöntöttem, hogy magam festem ki a lakást.

Berágtam, hogy bár a 38 nm-es lakásomban a falfelület nagyján ablakok, ajtók, beépített szekrények, vagy épp plafonig csempe van, mégis 105 000(!) Ft-ot kérnek egy tisztasági festésért. Hát, fogadjunk, hogy kihozom az egészet 15 000 Ft alatt!

Kikérdeztem minden ismerőst, megismertem a festékfajtákat, alapozókat, számoltam festékkalkulátorral, olvastam a tudatos(!) festékválasztásról, eszközökről, trükkökről. Egy hét éve felépült ház talán kétszer lefestett fala csak nem lesz kihívás!!

Kisinasok jelentkezését várom bútortolás, fóliázás és csillárszerelés feladatok elvégzésére. (Ugyanitt valaki átrendezhetné utána a lakást, mert bár negyedévente megteszem, most nem jut eszembe semmi újító.)

Határidő: október eleje.

Addig esetleges színötletek jöhetnek még. Trendi, meg minden, de semmi fehér, semmi szomorú és semmi olyan, ami sötétebbé teszi a szobát. Értsd: neonzöld lesz.

colorful rooms / Aimee Ray

Forrás


komment

süti beállítások módosítása