HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.01.27. 12:53 :: Tobber

Már ébren bírok maradni munkaidőben. Kifacsart vagyok, de nem álomkóros.

Amint hazaérek, lefekszem kómázni. Később felkelek, Anyu levetkőztet, mert azt nem tudok, segít zuhanyozni, mert egyedül nem megy, átköti a lábamat, visszakötjük a sínt.

Ettől már hullafáradt leszek, megyek is aludni. Próbálni.

Mert fél éjjel fent vagyok a fájdalomtól. Csak bámulom a plafont, olvasni sincs erőm.

Reggel Anyu hoz nekem a boltból enni-inni, főz rám.

Becsomagolja a táskámat, kaja, tornaruhák.

Segít felöltözni.

Ba (jövő héttől váltott fuvar lesz) feljön értem, lesegít a tetőtérből, behoz, itt kollégák segítenek behozni ezt-azt.

Óránként mozognom kell kicsit, különben a lábam oldalt felpakolva, baromi kényelmes, leszakad a derekam.

Szerda délutánra nem találtam fuvart, épp taxit akartam hívni, amikor Őszhalánték bejelentkezett, ő vitt haza. A ház előtt Szomi végignézte, ahogy pár perc alatt kikászálódom a kocsiból, majd felajánlotta, hogy ölben felvisz. Megy nekem egyedül is lassan, de meg kell állapítani, az aznapi három Laci lovagias pasi.

Fagyot mondanak, a kedden eldobott mankót lehet, hogy megint be kell üzemelnem, ha csúszik a járda.

Ma még gyógytorna, amit várok. Az első kettőn megpróbáltuk kicsit behajlítani a lábamat, ami csak pár centit mozdul. A combomból kivágott inat fűzték át a csontokba fúrt lyukakon, annak kell a térdben rugalmassá válnia szép lassan. Még teljesen feszül.

Nem elemezném, milyen rohadt érzés, öt perc után izzadt volt mindenem.

Ezt kellett egy órát gyűrni, meg a lábemelgetéseket különböző formában.

Az izmaim teljesen elsorvadtak, ijesztő látvány. Ezt kell most visszadolgozni.

Munka után már szopottgombóc szoktam lenni, eddig reggel mentem, kiváncsi vagyok, hogy fog menni.

És bár nem váratlanul, de legnagyobb örömömre: megjött a menzeszem.

Reggel 4x ültem félálomban a vécén (már amennyire a síntől ráférek).

Görcsölök, mint állat.

Azt hittem, a véralvadásgátló injekciótól (még egy hétig szúrom magamba) talán kevésbé fog fájni, de épphogy jobban. :(((

Fetrengtem reggel. Amennyire a lábamtól fetrengeni tudok.

A tamponfelrakás is élmény, hadd ne részletezzem. De most kell.

Alig várom a hétvégét, csak aludni akarok.

komment

süti beállítások módosítása