HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.01.21. 22:43 :: Tobber

Ba azonnal hallotta a telefonban, hogy baj van, de ha azzal biztat, hogy leszek még oszlopos tagja a tánccsoportomnak, akkor nem hagyhatom ki a poént, hogy én nem akarok oszlopot táncolni.

Kedvenc nagynénim nagyikám elvével dobálózott, egyik sem megy el sok éve orvoshoz, mert úgyis csak bajt talál. Mondom: most szóltok???

Közel 94 éves nagyikám erőt, egészséget, vidámságot kíván. Hát most neki kezdjek el panaszkodni? :)

Keresztfiam anyja felajánlotta a gyerekek technokol ragasztóját a nehéz percekre.

Öccse pálinkafogyasztásra biztat, megegyeztünk, hogy nincs hatással a vérhigító injekcióra. Inkább azért nem iszom.

Meg kell állapítani, hogy akkor vagyok ilyen letört, amikor rég mozoghattam (igazán úgy kb. 8 hónapja), és rég kekszeltem (kb. 4 hete). Nem tudom, melyik a durvább, de meglátszik rajtam!*

Ma már sokan ne hívjatok, több szakítást, kirúgást nem viselek el mára... És ne dugjatok mókust a szátok elé, mert úgy nehezen értem!!!

 

*Ja, meg fájdalommal kell élni az életemet 8 hónapja, az sem vidám, idióta bkvs társak és sok emberes munka mellett...

komment

süti beállítások módosítása