HTML

---

2011.12.29. 13:57 :: Tobber

Nem én átkoztam meg. Fő erőszakoskodónk, aki tegnap megírta, hogy ők nagyon egészségesek, mára hasmenős-hányós vírussal ébredt.

Örülök, hogy nem találkoztam vele.

Tegnap ismét sikerült egy "inkább hazudok arról hogy miért késtem mint hogy balhé legyen" mondatot végighallgatnom, megálltam, egy szót sem szóltam, bár szerintem a képemről leolvasta a véleményemet. Szegény Ba valami ilyen piti hazugság miatt szenvedte el élete legnagyobb balhéját. Igaz, akkor sok más volt a pohárban.

Ja és ettől teljesen függetlenül mára feltűnt, hogy szm törölt a fészbukismerősei közül. Egyik hozzámszólásánál látom, hogy van közös ismerős, tehát ő már nem az.
Nem ütött mellen. Gondolom nem volt kedves a válaszom a boldog karácsonyra. De azt tanultam a szüleimtől, hogy ilyenre illik válaszolni. :)

Íródó fejezetek a miért utálom a hímneműeket könyvemből. Hosszú lesz, kezdjenek el esőerdőket telepíteni.

komment

süti beállítások módosítása