HTML

---

2010.08.27. 16:08 :: Tobber

http://mollyblooom.blogspot.com/2010/08/blogger-bloggernek-farkasa-vol-58903118.html

Ezért nem lehet nálam sem kommentelni. Nem a kritikával van bajom, azt úgyis megírjátok, hanem hogy állandóan félreértelmeznek és folyamatos magyarázkodásra kényszerülök.

Amikor még hittem egy lánycsapatban, minden második levelezésem arról szólt, hogy nem vagyok olyan debil, mint amit ők hittek és debilkét kioktatták kb. óvodás szintű kérdésekben. És fel sem fogták, hogy olyan magasságú problémáim vannak, amik nekik kérdésként sem merültek fel soha.

Ők engem tartottak hülyének, én őket tartottam fogyatékosnak. Aki ismeri, tudja, kikről írok és kik ne vegyék véletlenül sem magukra. (És AZ se vegye magára, aki most dafke magáraveszi, mert nem fogok vele ábécésen levelezni! :DDD)
Azért mégis sajnálom, hogy az szétment, igaz azóta remek emberek közé kerültem, akit meg szeretek, most is tartok kapcsolatot.

//

Ma kaptam új számítógépet meg filmvászonméretű monitort a cégnél, a telepítgetés alatt babáztunk, a kicsi nagyon rám volt kattanva. Én meg rá.

Gyereket akarok!

 

komment

süti beállítások módosítása