HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.07.16. 00:07 :: Tobber

Asszem sok volt a lenti így egyedül. Fasza erős nőnek érzem magamat, de ma jólesett volna egy társ támogatása.

És 19évestől távol akartam tartani magamat pár hétig, mert kullancsként szívja a véremet és máskor sok a fölös energiám, teheti, de mára lemerültem, töltekezni akarok, erre TCsV lehívta a szombati strandos telkezésre. Ez nekem így nem lesz pihenés.

Most feszült vagyok, hátam közepére nem kívánok egy olyan kölyköt, aki több óra beszélgetés alatt csak közelről néz a képembe, de nem is szerelmesen, hanem mint akit meghipnotizáltam, meg ölelget, simogat, és általában van energiám leállítani, ami kb. 5 percre elég, de most férfi nélkül akarok lenni!! :((
Szeretem ezt a gyereket, de nagyon félreérti, mit tehet meg egy haverral.

komment

süti beállítások módosítása