HTML

---

2010.07.12. 00:28 :: Tobber

Tudtommal nem olvasnak, de innen is hálás vagyok TCsV-nek, hogy kölcsönadta a saját autóját, amíg ő a cégesével jár.

És köszönöm TáncosKatának, hogy lepasszolta, mert ő használta egy jóideje.

Ma sütöttem sütit, amiből ők is jócskán kaptak, meg Szomi ajtókilincsére is akasztottam, mert nagyon figyelmesen hívott-segített-felajánlkozott fuvarokkal. Örömmel telefonált, amikor megtalálta. :)

19évessel leültünk kávézni, megkértem, hogy tartson távolságot tőlem, mert sok az ölelgetés-karolás-bújás fiútól. Aztán elmentünk páran két koncertre, táncoltunk a homokban, majd átvettem az autót, amivel át is ugrottam lángos-alkoholmentessör-focivébé vendégségbe Anyuékhoz.

Spanyolország a vébégyőztes, megmondtam! :)))))

Iker Casillas, sallalalala...

 

komment

süti beállítások módosítása