HTML

---

2010.04.21. 12:47 :: Tobber

Tegnap megnéztük, a nagyok hogyan csinálják. A magyart barokkal keverve. Kétes érzéseim maradtak utána, de ránézésre fogyhattak 2-3 kilót amennyit ugráltak. :)
Utána TCsV-vel még elimitáltuk pár mozdulatukat, majd két táncosfijúval lesétáltunk a vártól a metróig, én magassarkú lakkcipőben a sötét-kopott lépcsőkön. :D

Olyan nyugi van, mióta nincsen Ba. Holnap azért találkozom vele, meghallgatom mit akar, vagy nem hallgatom meg ha csak el akarja mondani hogy mi a hiba bennem. Tudjátok, az ilyesmi, hogy rossz az értékrendem, mert allergiával-beállt háttal-az ő hobbijának töredék összegéből takarítónőt járatok havonta, amikor ő nem ad ajándékot nekem karácsonyra, az apjának szülinapjára, a sajátjára meg haza sem megy a 4 km-re lakó anyjáékhoz. Én Anyuval legutóbb reggel találkoztam.
Megdicsértem, remek takarítónőt talált, a Szomi félét nem hívjuk többet, ez az új nő eszméletlen ragyogást hozott ki a kecóból.
Szeretem!!! :)))

komment

süti beállítások módosítása