HTML

---

2010.04.11. 09:56 :: Tobber

Az úgy van, hogy mindenkitől begyűjtöm a szeretetmorzsákat, vagy egész szeretetkenyereket, oszt semmit nem a terv szerint művelek.

A lenti buliba nem mentem be. A hokimeccshez nagyon beállt a hátam, féltem, hogy megfázom. A ma reggeli kondit is lemondtam u.ezért. Tegnap este a második táncnál kiderült, hogy ahhoz is fáj a hátam, ezért a zifjúsági szekcióval bandáztam végül, (amíg az engem sofőrnek használó Anyukám végre megunta a táncot és továbbindulhattunk,) 1-2 kölyöknek tiszteletbeli nagyanyja vagyok, ugye, hát nevelni kellett őket.
Ugyanitt többen örömmel a nyakamba borultak, milyen régen láttak.
Előtte békáztam, megcsodáltuk, milyen gyönyörűen állok be az új kocsival a parkolóház szűk parkolóhelyére a H&M sorában megtudtuk, melyik filmet érdemes megnézni és elemeztünk harisnyakombinációt, mégelőtte láttam táncosokat fellépni, de a köztük nyekergő néniknél kiódalogtunk a teremből, olyankor a közönségből egy néni jó hangosan mindig utánunkkiáltott, hogy unalmas a műsor, menekülünk? Á nem, csak megint az a fránya rosszullét. :D
Ugyanitt TCsV személyesen is gratulált/ölelgetett/körbeugrált a szakítás miatt, amit már előtte is megtett amikor egy sms-ben értesítettem őt és azonnal hívott örvendezve, hogy egy ilyen életszerető(?), belevaló, vidám és sokszínű egyéniség végre lerázta azt az unalmat és büszke rám, kiderült, hogy egyik tánccsoporttársam már közel állt ahhoz, hogy maga menjen oda Ba-nak megmondani, hogy kopjon le.

És a táncosok már számontartanak, mert amikor TCsV-hez és csoporttárshoz közeledtem, akkor hátulról jött egy vidám motyogás, hogy végre az x tánccsoport is ideért... Jé, nem tudtam, hogy tudnak rólam, hol táncolok!
Anyunak kifejtette a születésemtől ismerő barátosnője, hogy már régen csodálkozik, miért csak most tettem ki Ba-t, mert ANNYIRA látszott rajtunk, hogy nem illünk egymáshoz, ő egy unalmas, otthon ülő, fotelban tévézgető pasinak tűnt és nem is értette, mit keres mellettem.
18éves is örömködött, ő tanúja volt Ba egy monstre hisztijének, azóta szurkolt. Ellene. :D
KedvencFotósom felesége áthívott magukhoz, ha erről akarnék beszélgetni. Erről nem igazán...
Naszóval eddig pipa.

Most kéne menni választani. De kire voksoljak????

komment

süti beállítások módosítása