HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.02.11. 17:06 :: Tobber

Ex-anyósjelöltem üzen Anyun keresztül:

"Végre eljutottam, hogy bemenjek az iwiwbe, és megnézzem Tobber képeit. Látom a karácsonyt, a nyaralás képét fehér pulcsiban, nagyon szép Tobber rajta, egyébként mindenhol tetszik, és jól néz ki. Haja bármilyen változatban is van félsülve mindegyik jól áll neki. Látom Tobber Ba-ját. Nagyon szimpatikus, nagyon helyesek együtt. Igazán jó lelkű fiúnak látom, milyen kedvesen néz Tobberra, az a kis kedves mosoly az arcán, nagyon helyes. Látszik rajtuk, hogy szeretik egymást. Örülök Tobber boldogságának.
Nem tudom, már, hogy kell irni az iwiwen üzenetet, úgyhogy vagy mondd meg léci Tobbernek, hogy neki is üzenem ezt a pár sort, és gratulálok, vagy küldd el neki léci másolatilag, és puszillak mindkettőtöket: Márti"

:)
//
 
Ba a keddi vihar után szerdán elém jött a megállóba, sétáltunk, a vacsorát szinte ő készítette el az utasításaim alapján, befestette a hajamat hátul, az ágyban felhívta a figyelmemet, hogy van egy fekete pötty a hátam közepén, ha nem múlik menjek vele bőrgyógyászhoz, aztán megvilágosítottam benne az összefüggést a pötty és az általa még esetlenül kezelt hajfestő ecset között.
 
//
 
Tegnap meg elvitt táncpróbára, de öltük egymást, értem jött és angyalka volt. Vicces.
 

komment

süti beállítások módosítása