HTML

-

2009.11.11. 12:41 :: Tobber

Nekem fura ez a Ba-fiú.

Nagyjából a fél kerületem megnézett a tévében, Apu külön küldött nekem gratula smst, barátok felhívtak (Bé szerint nem is kövérített a tévé meg a buggyos blúz), netről letöltötték, kollégák felhúzták az órájukat, nehogy lemaradjanak, Anyuék szomszédja is meglesett, M. felvett dvd-re, 91 éves Nagyikám hajnali háromtól ébren volt, nehogy elszalasszon (aztán kiment kávétfőzni, és alig csípett el), Drpr el van ájulva tőlem, de Ba nem kelt fel, nem töltötte le netről.

Hát, ő nincs elájulva tőlem. Nekem ez fura.

TCsV az illatomtól igen, majdnem hátast dobtam, amikor az alapján választotta ki a csomagtartójában lévő használt táncoscuccok közül, hogy melyik az enyém, hogy beleszagolt, és aszonta, hogy ez a jó illat csak az enyém lehet. :)

Exem, Dris anyukája is felvett dvd-re, ezt írta anyunak:

"...nagyon tetszett a tv ben. Szép, karcsú. Légies a mozgása. Nagyon aranyos mosolygós a pofija. Milyen magas! Szóval nagyon örültem, hogy láttam. Nagyszerű, hogy ilyen időtöltése van. Gratulálok Neki és Neked az anyukának is, hogy ilyen ügyes lányod van."

komment

süti beállítások módosítása