HTML

B. csapat marad

2009.09.09. 23:25 :: Tobber

Úgy tűnik, holnap is B. együttes táncpróbájára megyek, meggyőztek.
Ma táncon kikérdeztem néhány gurut, meg zenészt, B. marad.
Egy lány örömében a nyakamba ugrott és már tárcsázta is a vezetőjük/nk számát, belesikította az örömhírt. Átvettem a telefont, tényleg ujjongott a fickó. Aztán lányka elárulta, hogy agyonaggódta magát a vezető, mert nagyon meg akart szerezni engem és félt, hogy A. együttes elszipkáz. Annyira édes az a pasas!!!
(Egyébként nem csak táncházban szúrt ki magának (csak engem, mást nem is hívott, igeeen!), tánctáborban tanított már régebben.)

Ma munka után hangulatos beszélgetésbe merülve üldögéltem Drpr-rel, szépen magázva csacsogtunk, ahogy szerintem orvos és gyógyult betege között illik. Diszkréten elválasztja saját életét az enyémtől, de ma kijelentette: ha két hónap múlva fellépek, ő ott lesz és megnéz.

De jó, legalább megismerkedik Anyuval!!! :)

komment

süti beállítások módosítása