HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Bátor alvás

2009.07.07. 13:17 :: Tobber

Szösszenetek: 

- Feszült vagyok. Illető is. Egymást váltjuk ma Drpr-nél.

- A régi HR-vezetőnk meg egy fél órát dicsért Illetőnek (nem tudván kapcsolatunkról), hogy régen is milyen dekoratív voltam, de most nagyon. (Fekete miniruha fehér övvel, fehér kiskabáttal, magassarkúval, sokaknak tetszik, de mivel mostanában sok bókot kapok, így ezen lélekerősítő blogba ezeket nem írom le.) Aszongya kolléganő, hogy Illető nem mert megszólalni, zavarban volt.

- Kollegina röhögött ma nagyot (és kapott tőlem szülinapra meztelen pasis zsúrtortát, én is hasonlót kaptam tavasszal tőle), szerinte van egy olyan tulajdonságom, hogy azonnal poént tudok faragni valaki mondatából, így lett gazdasági vezetőnk privát ebédmeghívásából szatírkodás. Valahogy el kellett ütnöm a témát.

- Több kolléga és Bé szerint is remek nyomozó lennék. Bent is kiderítek mindent, Ess stiklijeire is mindig rátapintok, Kollegina szerint túl okos vagyok, hogy naív legyek egy kapcsolatban. Szerintem meg Ess nem teljesen egyenes.

- A cégnél járt egy régi osztálytárs, örült, hogy megismer, meséli, hogy ő már csak Dezsővel tartja a kapcsolatot. Tényleg, miért pont vele? Nem is tudom. (Megjegyzem, fogalmam sincs róla, ki az a Dezső.)

- Volt egy vírusom másfél éve, amit egy injekciókúra eltűntetett, most jött meg az eredmény. Jippi.

- Vasárnap Apu mögöttem jött a sztrádán, ment a telekre. Jelleméhez kicsit sem méltóan odajött hozzám, hogy igazán jól, szépen vezettem, büszke rám!!!!!!!

- Ess-től kaptam azt a bókot, hogy ritka az az ember, aki mellett bátran alszik az autóban, mellettem nyugodtan alszik hazáig. Többször vezetek én haza a táncból.

komment

süti beállítások módosítása