HTML

Lassú mittoménmi

2009.06.10. 23:20 :: Tobber

Ma néhányatokat nyúztam, hogy lássatok el jótanácsokkal, mit tegyek, Ess-sel ma utolsó találkozó a hétfői döntése előtt.
Aztán Drpr-nél is voltam, aki befutónak Illető tanácsát nevezte meg, azzal a megjegyzéssel, hogy ez a fiú nagyon sokat fejlődött érzelmileg ahhoz képest, amikor vele jártam.
Szerinte megpróbálhatnám vele, Illető mutat hajlandóságot, én is, és lesz egy este, amikor 3 pasival (köztük a zseniális humorú GörisPével) leszünk négyesben, lehetőség hát adott. És a végén Ess állítólag elcsúszott a munkával, ezért tánc előtt már nem jött fel hozzám kávézni (anyám szerint meg 18:18-kor már iwiwezett, mindegy már), de megkértem, hogy vigyen el legalább táncra. Ma is csók, végig kézfogás, amint leálltam, jött utánam, húzott vissza,  összenevetések és mégis csak barátot érzek benne.
A kocsiban se oda se vissza nem válaszolgattam a kérdéseire (a combját fogtam, azt szereti), csak mosolyogtam kedvesen, az exnőnél is ezt szerette. :) A házam előtt le is parkolt, gondolom azt várta, hogy most nekiállok beszélgetni, könyörögni, győzködni, hogy ne menjünk szét. Én meg megállás és jóéjtcsók után mosolyogva kiszálltam és bejöttem. Pedig gondolom azért parkolt le, hogy beszéljünk, esetleg hogy feljöjjön (tegnap utalt rá, hogy ma nálam alszik talán).
Tudja, hogy holnaptól sok pasival leszek összezárva, többször kérdezgetett, hogy mit fogunk csinálni, mi lesz a munkával, szegény, nem sok választ kapott, de azt igen, hogy sokat akarunk inni, azt meg tudja, hogy olyankor hát izé nehezen gátolnak a gátlásaim...

Sztem nem tud most hová tenni, nem ezt várta. Mindegy, utoljára még kedves akartam lenni vele.

komment

süti beállítások módosítása