HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2009.02.02. 18:17 :: Tobber

Mindig rendkívül khöm figyelmes Apám ismét boldogított.
- Remekül lefogytál, gratulálok. De persze nehogy abbahagyd, van még mit. (Adunk-rúgunk játéka gyerekkorom óta biztosítja, hogy soha semmivel ne legyek elégedett.)
- Most, hogy beteg voltam, feljött egy kiló.
- Nem hiszem el! Hogyan?
- Mert a gyomrom miatt csak napi fél-egy zacskó ropi és cukros limonádé maradt meg bennem, szal abból ittam a kiszáradás elkerülésére napi 4-5 litert.
- Te jó ég! Miért nem ittad szaccharinnal a limonádét????
- Mint említettem, kb. mindent kih*nytam, nem mellesleg beteg ember nem élhet napokig egy zacskó ropi energiáján, ami cirka 200 kcal.
- Hihetetlen, miért nem szaccharinnal ittad?
- Mint mondtam...
- Most ezért híztál, miért kellett cukorral?

Áh, hagyjuk. 200 kcal-n egészségesen sem lehet 4-5 napig. Egy kis ízelítő Apámból. Kötözködik, függetlenül attól, hogy hülyeség, amit mond, a válaszra sem figyel, előtte 2 perccel meg még elégedett volt a fogyásommal.

Most -7,9 kg-nál tartok. Pink alapon világoskék excelgrafikonon ábrázolom két hónapja az értékeket. Csini.

komment

süti beállítások módosítása