HTML

2008.06.05. 13:16 :: Tobber

Szinkronicitás: épp ma szídtuk az előző munkahelyeinket, velveten is cikk jelent meg róla: http://velvet.hu/trend/boss080603/?main&rnd=916

Hát legyen, mit utáltam előző munkahelyeimen:

- smucig főnök
Soha nem becsülte a lojalitást, a szorgalmat, a szarrádolgozást
Minimálbéres bejelentés, az is zsebbe (sem hitellehetőség, sem gyes, ha...)
Fizetésemelés csak akkor, ha bementél hozzá kuncsorogni, akkor is alig
Xar munkakörülmények
Minek polc, úgyis telepakolnánk (az akták a földön voltak)
Szar szgépen munka, nem hitte, hogy a fél órás munkám így 4-5 óra, plusz idegösszeomlás
Faxrendelésnél a legolcsóbbat válasszam (ki kellett számolnom, hogy hány ft-ba kerül egy oldal nyomtatása és mennyi a toner hozzá)
(Pedig nem vagyok egy pazarlós fajta, mostani cégnél főnököm állandóan nyúz, hogy rendeljek, amit akarok, akár éneklő csodanyomtatót-fénymásolót-szkennert, vagy nagy monitort, vagy bármit a pbs-katalógusból, de magamnak csak toll kell meg postit, hihi.)
No légkondi, no figyelmesség, a szabijaimat nem vehettem ki, mert nincs, aki helyettesítsen még 2 ünnep közt sem
Ezek után gizdult a százmilliós lakásával (ami rossz helyen és ronda), amit a mi be nem fizetett járulékainkból spórolt össze
...és én még ezek után sem utáltam.

- A főnök feleségének én voltam a belvárosi kontaktembere, rajtam keresztül cserélgetett bébicuccokat, flp cuccokat, kismamák hívtak, jöttek, nekem kellett elrohanni a zenélő biliért, én intéztem a privát dolgait

- Utódom meséli, hogy vele eljátszotta, hogy egy knorr nyereményjátékra nevenként csak egy vonalkódot lehetett beküldeni, ezért az asszonyka az ő nevében is beküldött egyet, persze a nyeremény 2 db tányért hazaküldette a férjjel... :D

- A főnök esküvőjénél engem adtak meg kontaktnak a meghívóban az ÖSSZES meghívottnak, ha valakinek kérdése van a nászajándéklistával kapcsolatban, mindenféle rokonok hivogattak, hogy pl. kerek tálcát melyik vasedényben lehet kapni

- Az egész cégnek végig kellett nézni a felesége szülését, büszkén mutogatta a videót (szegény programozósrácok, azóta emlegetik és nem mint pozitív élményt!)

- Utánam a helyemre egy 8 és egy 6 órás embert vettek fel u.arra (anyád)

- Új munkahelyemen csörög a telefon, exfőnök, hogy igazán megcsinálhatnám a régi munkámat, mert az utód nem ér rá (középsőujj)

Jesszus, mikor a blogot kezdtem, még ott dolgoztam, áááá!!!!
Most idejött onnan dolgozni az egyik srác, ő is morgott...

 

Ti jöttök, mit utáltok a cégeteknél, volt cégeteknél?
:)

komment

süti beállítások módosítása