HTML

2007.12.21. 19:56 :: Tobber

Sokéves rutint felborít az autó megjelenése egy család életében? :))

Apámmal pár éve együtt veszünk fát, ő alkudozik, én szégyenben sunnyogok, hogy ha *8-ra végződő árat alkuszik, akkor a két forint visszajárót is megvárja. Idén egyedül fogom megvenni. Szenteste általában ott alszom, másnap reggel együtt templom. Most akár haza is mehetek, másnap a templomnál találka. (HOL VAN az énekeskönyvem??? Help!) Lesz szokott nagynénik, unokatesók, bárcsak Nagyi is átjönne!!

Szomi becsöngetett ma, hogy elkérje a garázstávirányítót (ja igen, mától kivettem az egyik garázst a házban, végre melegbe tehetem a KicsiKéket, már nagyon utálhatja a havat-fagyot az utcán). "Te nem síelsz éppen?" "Akkor miért csöngettél be?" :) Most visszahozta, még kipuhatolta, hogy hogyan áll a magánéletem és mikor jöhetne át már szórakoztatni egy kicsit.

Holnap Újjal randi reggel, pofozzon már fel valaki, hogy ne tessen ennyire!!!!!!!
(A lenti,
ha unsz kezdetű mondatot ő mondta tegnap.)

Három kedvenc tanulságú mesém van, a Rigócsőr király (én vagyok a királylány! :) ), a Sün meg a Nyúl, meg ez:

Romhányi József: A Róka meg a Holló


rokaesholloo.jpgFenn csücsült a holló a dús hársfa ágán,
Csõrében jó nagy sajt, fogyasztásra várván.
Arra kószált búsan a ravaszdi róka,
Ki nem jutott sajthoz fagyosszentek óta.

Hogy a fára nézett, elszállt komor kedve,
Felujjongva tört fel mohó gyomornedve.
És szólt álnok bájjal: - Tollad ó be ékes,
hogy madárkirály légy, régen esedékes!

És a neved "Holló", oly olvadó-omló.
Csak hangod nyikorog, mint egy rozsdás olló.
A dicséret szép szó, ámde a bírálat
Már olyasvalami, mit ki nem bír állat.


Így hát a holló, hogy meggyõzze a dõrét,
Vad rikácsolással tátotta ki csõrét.
A sajtja lehullott, erre várt a róka,
Ezúttal elnyerte tetszését a nóta.

=> Új szerint gyönyörű a testem, én naív meg elhiszem. El és Vaspasi volt a leglelkesebb rajongója a testemnek, de általában rövidlátókkal randizom, mert ezt szokták mondani.
Molettnő-fetisiszták. Végülis vannak she-male-rajongók is, az betegesebb. :D

komment

süti beállítások módosítása