HTML

2007.11.17. 14:18 :: Tobber

Anyu... Szerdán reggel egy órát csacsogtunk, (akkor látta, hogy felkelés után mennyire hullámos a hajam, "mint nagypapáé volt"). Ma tudtam, hogy Apu nincs otthon (még én beszéltem rá egy műértő tanfolyamra, ott lóg lelkesen), úgyhogy átmentem délelőtt Anyuhoz csacsogni, régi fotókat nézegetni, és persze sütött nekem kedvenc lángosomat. A maradékot becsomagolta, úgyhogy most van kb. 20 darab tenyérnyi lángosom. Éhezni nem fogok. (A hónapban spórolok, ha kifogyott benzinnel leállnék a Kerepesi közepén, légyszi gyertek betolni, és hozzatok egy kanna üzemanyagot! ) :)

Ma délután mindegymi...

Már havazott itthon, jó hideg van, s idén nyáron kaptam tiszafát (majdnem fenyő...) közben megboldogult drága Margit nénitől, amit az erkélyen lehet majd lámpafüzérrel feldíszíteni, alig várom!! :)

Ezt idén márciusban fotóztam (mobillal) a Dolomitokban (Paganella)

 

komment

süti beállítások módosítása