HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.09.23. 14:16 :: Tobber

Alapból nem értek egyet a pozitív diszkrimináció használatával. Legyen egyenlőség, legyen elért eredményeken alapuló ösztönzés, de ne legyen azért valakinek több, mert más származású, más nemű, más bármiben...
Biztos én vagyok a nehéz felfogású, de nem értem. Pedig nálam jóval okosabb emberek javasolják. Hogy legyen női kvóta a parlamentben.
Miért?
Miért kell nem szerint akár most is különbséget tenni nő és férfi között? Miért? Más a tudása, tehetsége, elhivatottsága? Miért lenne különböző? Az országház elnöke nő. Három miniszterünk. A négy nagy párt egyikének vezetője. Kerületünkben mindig indul női és férfi jelölt is. Ééééés??

Nem hiszem, hogy akárkinek lényeges lenne a NEME.

Miért kell erőltetni, hogy több nő legyen a parlamentben? Ma reggel hallottam olyan véleményt, hogymert a nők empatikusabbak, jobb problémamegoldók, etcetc. Kikérem magamnak az ilyen megkülönböztetést, az egykalapalávonást nőtársaimmal!
Szerintem itthon nincsenek hátrányban a nők. Diplomát többen szereztünk lányok, mint fiúk,elhelyezkedni ugyanúgy tudtunk, a mostani multi munkahelyemen a felsővezetés kb. 20%-a nő, de a középvezetés kb. 65-70%-a. Ez is nyilván inkább azért, mert a családban is helyt kell álljanak, nem azért, mert nincs lehetőségük továbblépni.
Legyen értelmi szinten a válogatás, legyen rátermettségen, tudáson, végzettségen, bármi máson múló szelektálás, de ne aszerint, hogy nő-e az illető.
Szerintem ezzel csak az országház felhigulása várható, kevesebb rátermett férfi helyett fog egy buta kvóta miatt több alkalmatlanabb nő bekerülni.

Nem kellene mindenben a nyugatot követni! :(

Kísérleti szakaszunk:
Jól aludtam, reggel korán keltem, már párás a kocsiablak és hideg az ülés, de a város üres reggel, imádok vezetni!! Végig fütyörésztem a napsütésben, és most már bátran merek végig rádiót hallgatni, eddig azért elvonta a figyelmemet.
Voltam görkorizni négy órát, ez nettó két óra mozgás lehetett, a többi haverkodás két tízéves kissráccal (bár Atibá szerint azért ők már TÚL fiatalok hozzám), akiket mágnesként vonzok (egyik már hetek óta nem akart görizni, a kedvemért felhúzta és jött! :D), meg a többiekkel (HATVAN kilót fogyni?? Te jó ég, hogy bírja lelkierővel???), gyönyörű idő van, fáj a szívem, hogy lassan vége a szezonnak.
Most hazajöttem zuhanyozni, hajat mosni, majd randizom mindegykivel, vacsora, egyebek...

:)

komment

süti beállítások módosítása