HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.08.16. 22:16 :: Tobber

Hohóóó!

EGY egész árnyalatot barnultam egész napi strandoláson, juhéééé!!! :)))

Szigorúan naptej nélkül, azzal ennyi sem menne. :)

A zúgy volt, hogy megígértem Anyunak, hogy szabim egyik napján leviszem a strandra, mert oda Apu nem viszi.

Úgyhogy értük mentem kocsival, levittem őket a Velencei-tóra (M7-es Érdig EGYESBEN!!!!), Aput ledobtuk a telken, mi mentünk tovább, estefelé értementünk, fel, és kaja egy kellemes étteremben.

Ma vezettem cc. 5 órát, meg a nap is kiszívott, meg az úszások hullámzó tóban, szal asszem ma tudok aludni. :D

-Jól csinálod.

-Apu, úgy érted, jól vezetek?

-Úgy. (Én ezt nála hatalmas bóknak veszem.)

-Oké, maximalista vagyok, elemezzük ki, mit csinálok rosszul.

-Őőőőő, nincs ilyen.

-De.

-Na jó, ha 120-szal mész a sztrádán, akkor ne egy kézzel fogd a kormányt, mert hajat igazgatsz. (Jó, tök cukin beszáríttattam*, viszont a szemembe hulik. :D)

-És...?

-És ne lőjj ki rakétaként, amint zöldre vált a lámpa, nem kell sietni. (Én ezt egyik legjobb tulajdonságomnak vettem, tök gyors vagyok! :) ) És ne állj egyesben a pirosnál, jobb az üres. (Az örök vita, más szerint úgy gyors, ahogy én csinálom.)
Szóval mindig csak nyugi.

-Miért, idegesnek tűntem?

-Nem, egy kicsit sem. :DD

 

...hát überkritikus apám ennyi kivetnivalót talált sokórás vezetésem után. Juhé!! :))

 

 

Viszont Vaspasi belázasodott, ezért holnap nem megyünk vele. SOS programváltás, mindenki riasztva!! :) (Ha te olvasod és nem riasztottalak, szólj, mehetünk!)

Kicsit zavar, hogy taxis, varratottinges, nem hív 2 napja, viszont Jézusarcú akarja az estéimet, Őszhalánték cuki, Pszich most hívott, illetve BCsTLV-től kaptam egy kérdőjelet. Asszem arra, hogy amikor július végén írt, arra kapott egy választ 1 hét múlva, hogy írhatna többet, mire azonnal írt hosszút és bár szépet, de semmi újat (és valljuk be, szép sorokat sűrűn kapok pasiktól), mire még nem volt időm válaszolni, asszem most sürget.

Nohát. Nem szeretem, ha sürgetnek.

:)

 

*

:)
 

komment

süti beállítások módosítása