HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.06.21. 22:02 :: Tobber

Valaki odafent büntetni akar, az tuti. (Azon FELÜL, amilyen külsővel áldott meg. :D)

Munka persze ismét akkor kummulálódik, amikor indulnék vacsizni Hollandussal. Meleg, nyűg anélkül is, étvágy sincs, H. a lakásában vár meg, nem is megyünk enni. Inkább ledőlünk és az életről beszélgetünk. (Hülyén vihorászó éretlenek: CSAK beszélgetünk. :) )

Én inkább hamar el, taxit hívok, 15 perc hiábavaló várakozás után rájukcsörgök, hogy a legforgalmasabb belvárosi részen ohne dugó miért nem hívnak, ha nem tudják vállalni a beígért időt.

A csaj vihorászva ígéri még plusz 5 percre, úgyhogy lemondom, irány a kombínó, ami rothadó büdös a hőségben, majd metrópótló, hasonló, csak még lassan is megy.

Gyümölcsvásárlás után irány a szoli, hátha lenyugszom: kifizetem, levetkőzöm, befekszem, nem indul. Összes ruha fel, kimászok, beindítják. Egy percet hiába fizettem ki, annyi idő visszavetkőzni.

Majd egyszercsak kikapcsol 2 perc után. Majd néhány cső vissza. Ekkor újra felöltözöm, és reklamálok. (Béká odajár: a 11-est ne fogadd el! :) )

Rendesek a lányok, kapok másik szolit, újra levetkőzés, szoli, majd fel, mire kimegyek, az ég megindult, 20 méterre a kivilágított plázát alig látni, villámok cikáznak, nálam nincs ernyő, rajtam fehér-lenvászon magastalpú. A sarka jóóól megszívja a vizet...

Fehér blúz-rövidebb szoknya ismét vizesen rámtapad, már csak vigyorgok.

Bőrigázás mellett berohanok a megálló várójába az egyetlen szárazabb aszfaltrészre, mire vihogó párocska befut oda boldogan rámrúgva az összes sarat. Kaptak egy kedves középsőujjat, de mosolyogtam. Hisz esik végre! :)

Hazaértem, remélem, ma már nem történik semmi más. Hollandus magát vádolja, hogy nem hozott haza. (Én mondtam, hogy ne tegye, mert ő is hullafáradt volt.)

Elegem van kicsit.

 

Tudom, kibszott kekszhiányom van!! :DDDDDD

(Ritkásan olvasók kedvéért: ÖNKÉNT vállalt cölibátus már több, mint 3 hete. Még egy picit próbálom, ha ennyire nem megy, van elég jelentkező. Ja igen, Okospasi ma is írt, hogy találkozzunk már.)

 

(Megj.: És még mindig jobban jártam, mint Bé. http://somebodytoshare.freeblog.hu/)

 

komment

süti beállítások módosítása