HTML

2007.01.23. 20:15 :: Tobber

Jé, úgy tűnik, mintha megjavult volna a fríblog. Ne kiabáljam el??

Nem mentem ki korizni, mert esik az eső, és azzal már egyszer befürödtem. Szó szerint.

Úgyhogy esti telefonügyeletet tartok a mobilomon, Békát már megnyugtattam, hogy jól döntött, aztán Meg beígért, és rég át nem élt hívását vártam, amiben végre megmagyarázza, hogy ő nem is tette le akkor a telefont, ezzel fél órát elelmélkedünk, majd kitalálta, hogy ő most akkor nem beszél arról, hogy mit érez felém és hogy mit szeretne velem, merthogy akkor rontja az otthoni jófiúképét. A telefonjából törölt (öt éve tudja fejből a számomat, minek legyek benne), most az iwiwen is inkább óvatosan, merthogy a feleség most elkezdte az iwiw-regjét piszkálni, és kérdezgetni, hogy kit honnan ismer.

No én itt mondanék megálljt, mert akármit is tett, attól még ez nem etikus. Elküldheti a fenébe, mondhat rá bármit, de ha én akár az ötödik évben meglátom azt, hogy Pasi a leveleim, smseim között turkál, háááát...

Erre az Meg válasza, hogy de a gyerekeket szereti, úgyhogy nem akarja, hogy elvált szülők gyerekei legyenek. Megjegyzése, hogy már rég elvált volna, ha nem lennének a gyerekek. Egy négy éves kapcsolatról van szó!! :((

(Bár szvsz a nő csak zsarol, nem válna el.)

Nos, azért szépen elküldtem a fenébe, hogy ilyen önző, nem tudom, mi lesz. Ő akar, azt tudom.

Aztán még bejelentkezett Jat, akinek most szorítunk, de először is gyógyuljon meg, aztán Szomi is, akit hiába próbálok lebeszélni arról, hogy ne dobja ki ezt a szeretőjét, hanem emelje barátnő státuszba. Neki még elsírtam a bánatom, hogy már a szeretők sem a régiek, egyetértett.

(Illetve nem hagyta ki, hogy ő szivesen tépne sorszámot hozzám és úgy érzi, hogy 2009-re el is érné a sor elejét, de fél attól, hogy ő kevés lenne nekem és tapasztalatlan...) :DD

Még hív ma valaki?? Lassan mennék olvasgatni!! :)

Jó éjt!

 

komment

süti beállítások módosítása