HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.11.04. 10:52 :: Tobber

A környékemen élő nők nagy részének azért már keményen ott az agyrágóbogara, hogy milyen lenne gyereket várni... Valahogy mindig csak eddig jutunk a témában, addig sosem, hogy például mit kell tenni lázgörcs esetén, vagy ha lenyel egy rágót... :)

Tegnap színház, után elégedett alvás. Őt láttuk:

(Pelsőczy Réka és Hajduk Károly, mint Don Juan, mmm...)

Eddig voltak kétségeim Bé állításaival kapcsolatban, hogy Bodóviktor egy aberrált állat (hisz olyat már sokat láttam), de lassan kezdek rájönni, hogy tökigaza van. Jóvanna, nehezen látok be dolgokat!!! :))

Ja munkahely, eddig semmi váraltan, tanulgatom, és ijedezem, mert elég nagyfokú precizitást várnak el, sok is múlik rajta, én meg egyszerűen NEM az az alkat vagyok... Az ebéd a kollégákkal eddig szórakoztató, össze is futottam életem első pasijával, azonnal megbeszéltünk (vele is) egy közös ebédet. Valahogy jobb pasas volt 16 évesen!!! :D

 

komment

süti beállítások módosítása